16 Januari 2010

Igår åt vi lite mat medd mamma och dom och sen fikade vi innan vi packade ihop oss och åkte hem. Trist att åka hem och veta att nu tar det jätte lång tid tills jag får träffa dom igen =( Till helgen ska mamma iväg och helgen etfer där så ska vi ju iväg! Får väl åka ner nästa vacka någongång!
Vi ko mhem vid halv nio tiden igår kväll. Tittade lite på tv men jag va så satans trött så jag gick in och la mig redan vid lite över nio. Men det va skönt! Så när Leo vaknade vid klockan halv sju idag på morgonen va ja riktigt pigg =)
Vi åt lite frukost och sen åkte Fredrik ut till Ormesberga han skulle fixa något där. Leo somnade för en halv timme sedan så han lär väl sova 30-60 minuter till! Så jag ska passa på att gå in i en dusch medans han sover och göra mig klar för kalaset vi ska till klockan 16:00!
Ikväll kanske vi hittar på något med Robert och Maja. Vi får väl se vad klockan är när vi kommer hem från kalaset!

Ha en bra lördag kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0