14 Januari 2010

Idag har jag och Fredrik varit förlovade i 6 månader =) Och igår blev Leo 1 år och 7 månader. Om 5 månader fyller han 2! Fan va tiden springer iväg!!! Hinner inte med riktigt. Snart är han väl en tjurig tonåring!

Vi kom hit till Vislanda igår vid lite i sju. Vi mötte upp mamma, Sanna, Kenny och Cilla som va borta vid ica för att dansa ut julen! Dom fick godis och det blev dom super nöjda för! När vi kom tillbaka hem till mamma och dom så drack vi kaffe och barnen fick äta lite av godiset! Kom i säng vid halv ett eller något!

Idag vaknade Leo vid tio i sju han fick en ny blöja och välling och sen försökte jag få honom att somna om men det ville inte han men fick han till att ligga i sängen till klockan halv nio i alla fall =)
Vi steg upp och åt frukost och sen gick vi en runda med alla hundarna (Sanna va också med).
Nu sitter jag här och Leo ligger i sängen bakom mig. Jag tänkte att han skulle kunna sova lite men det värkar som om jag bara tror det för LEo han vill absolut inte sova!

Kanske skriver lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0