14 Januari 2010 - Kväll

Dagen spenderades med Ann-Sofie inne i stan! Försökte känna om bebis kunde sparka lite men nej som vanligt får inte jag känna =) Leo ville att bebisen skulle komma ut och sitta jämte honom i kundvagnen =) Så söt!
Handlade nästan inget lite små skit som va nödvändigt bara! Sitter just nu på Sannas rum Leo ligger i sängen bakom min rygg och har precis somnat =)
Väntar på att mamma ska komma tillbaka får yogan så hon kan passa Leo medans jag och Sanna går ut och röker! Nej jag har inte slutat ännu även om jag sa att jag skulle det för ett bra tag sedan! Men kan inte riktigt sluta ännu! Hoppas den dagen också kommer någon gång men just nu har jag bara ett mål och det är att komma ner i min vikt jag hade innan jag va gravid. Har ca 7 kilo kvar! Och dom ska bort innan detta år är slut =)

Ska kolla vidare lite på nätet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0