13 Januari 2010

Igår åt vi lite mat när Fredrik om hem och sen städade vi undan lite och sen blev det en massa bus med Leo =)
Vid åtta gick jag in och la Leo och han somnade nästan direkt även om det va jag som nattade =) Det brukar vara Fredrik som gör det! Vi tittade på my life in ruins den va faktiskt bra! Sen blev det sängen vid tio.

Idag vaknade Leo vid tio i sju men vi låg kvar i sängen till tio över sju! Vi gick upp och åt lite frukost och sen gjorde vi oss klara för att gå till dagis. Leo blev lika glad idag när vi kom till dagis fast idag hann han ge mig en kram innan han sprang in i alla fall.
Jag har sådan satans träningsvärk idag så idag blir det bara en lång rask promenad med Ozzy! Först ska jag titta på paradise hotel på tv6 play om dom kommit upp där ännu vill säga!
Ikväll händer det inte mycket! Kom på att jag måste ta upp någon mat tills ikväll.
Funderar på om jag skulle åka till mamma och dom imorgon och sova där tills på lördag eller om jag åker dit på fredag och sover tills på lördag? För är ingen mening att åka dit knappt på lördag och söndag för på lördag ska vi vara ute i ormesberga klockan fyra för att fira Crister som fyller år. Och på söndag ska vi vara hos leif och gunnel klockan fyra. Så blir nog att vi åker till dom imorgon eller på fredag! Ska ringa och prata med mamma sen och se om det är okej men det brular aldrig vara några problem =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0