8 Februari 2010

Igår åkte vi först till morfar och fikade där. Han bli alltid lika glad när man kommer =) När vi fikat färdigt och pratat en stund åker vi till Vislanda.
Pratade en massa och sen hjälptes jag och mamma till och göra pannkakor. Till det fanns det glass, varma hallon, grädde och sylt. Väldigt gott. Vi åkte hem vid halv åtta typ. Va hemma vid lite efter åtta. Leo åt sin välling och sen gck han in och la sig i sin säng och somnade.
Han har kommit in i en jobbig period igen så han sover jätte dåligt om nätterna. Han skriker och vill ligga hos oss. Men när klockan inte blivit tre ännu så ger vi honom nappen och lägger ner honom igen och sätter oss jämte. Han somnae om jätte fort. Men inatt så va han vaken en gång i halv timmen eller nåt. Vid tio över två gav jag upp då orkade jag inte springa upp och ner mer.
Leo vaknade vid tio i sex och ville upp så Fredrik som ändå skulle stiga upp gick upp med Leo. Jag steg upp vid halv sju för då skulle Fredrik till jobbet.
Vi har myst lite på morgonen och Leo va så trött så han somnade vid tjugo i tio och vaknde två timmar senare! Så idag blir det inget middagssovande. Han får vara vaken tills han ska sova för natten! Men det gör nog inte honom något. Han leker för fullt =)

Jag längtar tills imorgon =) Då ska jag äntligen börja ta tag i mitt liv =) Ska nämligen börja på step bas/styrka. Ska bli otroligt skönt att komma igång! När jag byggt upp konditionen lite så ska jag börja på afro på måndagar och sen step på torsdagar så då kommer det bli tre pass i veckan! Lite lagom.

Imorgon ska Leo tll dagis och jag ska sätta mig och ringa lite samtal.
Annars i veckan har jag inte en aning om vad som händer. Sara, Adam och Emma skulle kommit på fredag för att passa Leo under tiden jag skulle varit på ett möte men jag kan inte på fredag längre så ska dit den 24/2 istället. Och då är ändå Leo på dagis så då gör det inget!

Nu vill Leo att jag leker med honom så det är väl bäst jag gör det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0