6 Februari 2010

Har inte skrivit på någon dag men har inte hunnit med!

I torsdags gjorde vi inte så mycket! Tittade på film och lite så.

Igår va det så fint väder så vi va ute på förmiddagen. Riktigt skönt att vara ute i solen lite! Hoppas på mer sol! Man blir så pigg och glad av det. Vi gick ut vid lite i elva och gick bort till g&b och lämnade pengar till Tessan och sen gick vi en runda i det fina vädret och sen handlade vi lite innan vi gick hem.
När vi om hem vid tolv så åt Leo sen somnade han direkt i sin säng. Han sov i lite mer än 2½ timme =) Jag hann städa undan lite här och städa i lite skåp som det legat en massa skräp i och tagit plats men nu är dom rena och fina igen =)
När Leo vaknade fikade vi lite sen började jag damma vårat sovrum och Leos rum. Sen dammade jag lite i tvrummet innan jag tog tag i skåpet i tvhyllan som är även där i va väldigt rörigt och en massa skräp vi aldrig använder!
Va väldigt skönt att rensa ut!
Hann inte bli färdig helt med dammningen innan Fredrik kom hem men får ta det en annan dag. Vi åt lite och sen satt vi i soffan en liten sund innan vi fikade på semlor och ballerina kex! Väldigt gott =)
Vid kvart i nio kom Robert och Maja och vi tittade på två filmer.

Idag vaknade Leo vid halv sju. Fredrik steg upp och jag låg kvar till halv åtta sen kom Leo in och hoppade på mig =)
Vi ska strax äta lite frukost och göra oss klara. Vid nio ska vi åka till Moheda och hämta Adam (Leos kusin) för att sedan åka till lantmännen i Växjö för att gå på maskinvisning. Inte så jag tycker det är så roligt men roligare än att sitta hemma och glo i alla fall.
När vi är klara där ska vi köra hem Adam sen åka till Mia & Crister i Ormesberga och hälsa på.
Ikväll är det melodifestivalen =) Ska köpa hem lite gurka, morötter och paprika att dippa.

Imorgon ska vi åka till mamma och dom i Vislanda =) Vi ska ta med oss Leos pulka så kanske dom kan åka lite pulka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0