10 Februari 2010

Igår gjorde vi inte så mycket. Jag tvättade mellan 07-11. Leo va på dagis så jag hann plocka undan och lite så här hemma.
Igår va det jag som lagade maten =) Det blev lax, potatis, sås och sallad. Faktiskt väldigt gott =)
Efetr vi ätit åkte Fredrik och Leo ut till Ormesberga en runda. Vid tio över sex gick jag bort till träningen.
Fy fan va jobbigt det va och svårt att hänga med när man är ny och dom andra redan kan stegen men det gick rätt snabbt att lära sig =) Först körde man 40 minuter step och sen 30 minuter styrka och sen 5 minuter stretch. Och fy va det känns i kroppen idag! Men väldigt skönt att vara igåg =) Och det va ju så roligt så det ska jag fortsätta med. Och när jag byggt upp lite kondition ska jag börja på lite fler träningspass.

Idag ska jag inte göra ett skit =) Ska gå till affären sen och då ska jag passa på att gå 30 minuter rask promenad också. Sen hämta Leo vid halv två och busa med honom.
Ska sitta och ringa runt och se om jag kan hitta någon praktikplats också. Så jag kan komma ut och göra något. Först ska jag kolla med ica här i rottne har dom ingen plats får jag väl leta mig in till stan!

Imorgon åker vi till Vislanda =)

Ja jag la ut våran ena barnvagn på blocket igår vid halv sex tiden på kvällen och det har redan ringt 5 personer och 3 har mailat =) Utav dom 8 är det 5 som är intresserade att titta på den. Så man får ju börja i turordning. Så imorgon ska en titta på den vill inte hon ha den är det nästas tur att titta =)
Så den blir vi nog av med det värkar inte vara några problem =)

Nu ska jag äta lite frukost

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska ni sova här imon? =)=):D:D

Hoppas ni får vagnen såld!



Älskar dig! <3

2010-02-10 @ 10:08:09
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0