31 December 2010

Sista dagen på detta året. Och detta året har gått sjukt fort!! Hinner inte med riktigt!

Igår tog jag bussen vid 9.30 in till stan. Åt frukost på Åhlens och sen gick jag och tittade lite. Hittade två par byxor till Leo för 100 kronor! Vid 11.20 tog jag bussen upp till samarkand, jag va lat igår jag brukar gå upp dit men det orkade jag inte igår. Gick och kollade i alla butiker men hittade som vanligt inget till mig själv. Eller jo jag köpte ett par stickade mörk gråa knästrumpor som jag ska ha ikväll =) Hittade en bok och en film till Leo. Filmen tittar han på nu, Händige Manny-Fixar allt! Leo älskar Manny =)
Mamma hämtade upp mig vid halv ett tiden och vi åkte till Jula och sen Harald Nyborg. När vi va klara åkte vi till min morfar och fikade och sen va jag ute och lekte med Kenny och Cilla =) Fast tror nog att det va jag, Sanna och Malin som hade roligast ;) Vid halv sju bestämmde vi oss för att åka hem vi skulle titta på eldsjälsgalan med miljonbingo vid åtta.

Leo somnade vid kvart över tio igår och vaknade vid åtta idag =) Jag ska snart sätta honom i badet fast först ska vi gå till affären och lämna tillbaka några filmer.
Ikväll ska vi ut till Hynnenäs och äta mat med typ 70 andra personer =) Leo kommer tycka det är skit roligt för han kommer vara i centrum hela tiden och det är det bästa han vet =)
Om han inte somnar där i vagnen och är grinig får vi väl åka hem. Men det har ju gått bra dom andra åren så det går nog bra ikväll med =)

Nu ska vi göra oss klara för att gå till affären!
Ha en riktigt bra dag/kväll och ett Gott Nytt År på er min läsare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0