27 Augusti 2010

Oj nu har det gått ett par dagar och jag har helt glömt bort att skriva =) Jag är dålig på det här med blogg =)

Igår va vi hos tandläkaren med Leo vid kvart i tolv. Har aldrig sett en unge sitta så snällt i stolen (helt själv ville inte sitta i mitt knä) och gapa så stort! Så duktig va han. Och innan vi gick fick han välja en tandborste och så fick han en bok och ett klistermärke =)
Efter vi va klara där gick vi till busse och åkte in till stan. Gick och tittade lite. Leo fick 5 par nya byxor och lite bilar. Jag tittade på kläder till mig själv men orkade inte prova några! Så jag köpte en gummimatta man kägger under en vanlig matta så den inte halkar iväg.

Vi va hemma efter fyra och då gick vi hem och myste lite i soffan och tittade på film. När jag ringer till Fredrik vid kvart i sju säger han att han är i Sandsbro och har bara 10-15 minuter hem =)=) Leo blev helt överlycklig när det va pappa som klev in genom dörren. Leo hade ju inte träffat honom sen i söndags kväll!

Vi åt lite sen kvällsmat och vid tio blev det sängen. Och för första gången på hela veckan somnade jag direkt! Så det är nog så att jag inte sovit bra för Fredrik inte varit hemma =)

Idag slutade han vid halv elva så han kom hem och hämtade Leo sen åkte dom iväg på skogsmaskinsvisning. Jag ska snart göra mig klar för att jobba 14-19. Sen ikväll blir det väl att titta på en film eller något.

Imorgon ska vi in till stan en runda och se om vi kan hitta regnkläder till Leo och så ska vi in på systembolaget en runda. Sen ut till Ann-Sofie och Milo och fika och sen vidare till mamma. Måste ringa och fråga henne om hon vill ha Leo imorgon för Fredrik kom på idag att det hade nog varit ott att ta några öl imorgon. Vid 16 ska vi vara på 30 årskalas =) Ska bli väldigt trevligt!

Nähe nu ska jag skynda iväg på ett hemligt möte som ni får veta mer om en annan dag =)=)

Kommentarer
Postat av: Marih

Håller tummar o tår :) Ska bli spännande!

2010-08-27 @ 11:53:49
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0