23 Augusti 2010 - kväll

Ann-Sofie och Milo kom vid tio idag på förmiddagen vi började med att fika på ballerina och bullar =)
Sen snackades det en hel del och en massa bus med barnen =)
Jag gjorde lite middag och under tiden jag lagade mat så diskade Ann-Sofie =) Väldigt tacksam för det =)
Leo somnade efter maten och sov i en timme ungefär. Vid halv fyra tiden åkte Ann-Sofie och Milo hem och jag och Leo gick till affären för att handla lite gott och hämta paketet från hm. Så nu har Leo en massa nya fin kläder =) Köpte även en matta till vårat sovrum som passade super där men innan vi kan ha den liggandes på golvet måste jag köpa halkskydd och lägga under för det blev redigt halt.

Imorgon ska Leo bada på förmiddagen och jag ska duscha. Sen blir det middag och sen sova en stund för Leo. Vid tjugo i två ska Leo lämnas på dagis och jag ska jobba 14-19. Min mamma är snäll och hämtar Leo på dagis vid 17 tiden. När jag kommer hem blir det väl en kopp kaffe med mamma innan hon åker. På onsdag blir det också lite jobb mellan 17-19- Då har Mia lovat att ha Leo =) Så skönt att ha folk omkring sig som ställer upp för mig =)

Inatt blev det inte många timmars sömn och ikväll har jag tittat på 2 filmer i hopp om att jag skulel bli trött men nä. Jag är jätte pigg!! Undrar vad det är som gör att jag blivit sådan nattuggla? För några veckor sedan kunde jag lätt lägg mig vid kl 21 och somna direkt det är helt omöjligt nu! Kan det va vinet som jag dricker på kvällen kanske? =)

Nä nu ska jag gå och lägga mig och tving mig till att sova!!

Natti natti kära läsare

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Men gumman, det gjorde jag så gärna :) Du bjöd ju på mat och allt så jag ville ju göra något tillbaka :) Puss

2010-08-27 @ 10:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0