21 Augusti 2010

Igår kväll va vi inne i garaget en runda jag körde =) Så roligt!! Efter det skulle vi köra hem men vände i Sandsbro för då ringde Simon och ville snacka lite. Va på torget till elva sen hem.

Leo väckte mig vid kvart i åtta men han somnade om när vi gosade och han väckte mig igen vid kvart i nio. Tror han börjar känna på sig när det är helg =)
Fredrik åkte tidigt idag på morgonen för att jobba i Emmaboda. jag ringde till mamma vid kvart över nio och då va hon inne i stan och skulle klippa sig så det passade bra för henne att svänga ut till Rottne och hämta mig och Leo =)
Vi fikade lite när vi kom hit och sen gick jag och Leo bort till Oscar där min syster och Ellinor va.
Va flera år sedan jag träffade Oscar så det va roligt. När vi va yngre så va jag hos honom eller han hos mig varje dag!! Så vi va väldigt bra kompisar. Men sen jag träffade Fredrik och fick barn så dog allt umgänge jag hade med alla nästan =( Men mycket har börjat komma tillbaka nu =)

Ikväll vet jag inte vad som händer. Är sugen på att dricka med Sanna och dom men jag vet inte!! Vi får se vad som händer!

Ha en trevlig kväll alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0