17 Augusti 2010

Det gick bra att jobba igår! Va jätte trött när jag kom hem så jag somnade runt halv elva och vaknar av Leo som skriker hysteriskt vid halv ett. Han va på väg in till oss när han hade ett otäckt möte med dammsugaren =) Stackarn blev jätte rädd för den han trodde väl att det va någon som stod där =)
Leo vaknade vid tio i sju idag och tur va det för Fredrik låg fortfarande och sov. Så han fick slänga på sig kläderna och sen sätta sig i bilen!
Leo åt sin välling och har tittat lite på Pettson & Findus. Jag har nu vaknat till liv så mycket så jag skulle kunna tänka mig att äta frukost =)
Beställde kläder till Leo innan från H&M och en matta till vårat sovrum. Jätte billigt =) 4 tröjor, 3 pyjmaser och 1 matta gick på 653,50 =) Billigt och bra!

Leo tjatar om att åka till farfar. Men jag vet inte. Vi tar ju bussen ut till Åby men sen är det ju 4-5 km att gå och jag vet inte om jag vill det när det vräker ner regn ute! Vi får se!

Förra måndagen va jag och Fredrik på handledarkurs och på tisdagen så skickade jagin alla papper och igår kom det tillbaka att han va gödkänd som handledare så nu är det bara till att tuta och köra =) Så det är nog vad vi ska göra i eftermiddag =)=)

När affären öppnat vid nio ska vi gå bort och handla lite. Måste ha något vi kan äta till middag idag frågan är bara vad? Pasta och pastasås kanske? Eller pannbiff och potatis? hmm får nog fundera på det en stund!

Men nu ska vi äta lite frukost i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0