16 Augusti 2010

Igår kom Ronny och Patrik hit. Vi åt lite chips och tittade på film =)
Vid kvart över tio åkte Ronny hem och Patrik stannade kvar här för Fredrik och Patrik skulle ut på hemliga äventyr vid ett så det va ju ingen mening för honom att köra hem =)
Jag somnade nog till vid tolv och vaknade igen när Fredrik (som inte sovit något) gick upp och sen åkte dom. Jag låg och vände och vred på mig.. Jag gav upp och satte mig framför en film en stund. Vid halv tre kände jag att jag va tvungen till att försöka somna.
Somnade väl vid halv fyra och vaknade vid halv sex av Leo kom in och ville ligga jämte mig sen somnade vi om och vaknade vid sju då Leo ville upp men jag fick honom till att somna om och när han väckte mig sen va klockan halv nio =) Skönt att få sova lite =)
Vi har ätit lite frukost och nu funderar jag på om vi skulle dra på oss regnkläder och gå ut en runda. Blir tokig på att sitta inne hela tiden!!
Måste handla och sen ville Leo baka så får väl baka lite skurna chokladrutot som vi kan frysa in.
Vid halv tre är det dagis för Leo om inte Fredrik slutar tidigare han började ju faktiskt jobba vid fem på morgonen. Om han kunde skulle han sluta vid två och då blir det inget dagis för Leo =)
Jag jobbar 15-21.15 idag!
Imorgon är jag ledig och sen jobbar jag onsdag, torsdag och fredag sen är mitt sommarjobb slut på ica =( Så tråkigt och har ingen aning om vad jag ska göra sen. Har i alla fall börjat kolla runt på lite nya jobb. Bara att hålla tummarna =)

Nä nu klär vi på oss och går ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0