5 April 2010

Jaha nu är påsken över också =) Inte för att vi firar påsken så mycket. Barnen får påskägg men det är också allt!
I torsdags fick jag sluta vid tre för Hasse. Och så fick jag med mig en påskpresent också =) Lite lax och annan fisk. Hasse bjöd även på påsktårta på förmiddagen =) När Fredrik kom hem körde vi ut en massa tvätt till Ormesberga och Leo stannade där medans vi åkte in till stan och handlade. Leo fick en nytt fodrat regnställ och så handlade vi en massa andra saker vi behövde.
I fredags kom mamma och Sanna och hämtade mig. Så jag tillbringade hela eftermiddagen/kvällen i Vislanda. Fredrik och Leo va inne hos Fredriks syster och firade Leos kusin. Dom kom senare på kvällen.
På lördagen åkte vi ut till Ormesberga och lämnade Leo för att sen åka till Jönköping och Elmia. Va hemma vid ett på natten!
Igår steg vi upp och åkte ut och hämtade Leo och sen körde Fredrik ut oss till mamma i Vislanda. Så vi har sovit här inatt. Fredrik kommer snart! Vi ska umgås med mamma och dom en stund innan vi åker hem!
Ikväll blir det lugnt för imorgon är det jobb/praktik/dagis för oss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0