23 April 2010

Igår jobbade jag kvällen med Boel. Gick bra inte så mycket folk som det va sist när jag jobbade kväll då va det fredag och lönehelg =) Men vi va inte klara vid 21:15 som man ska vi va klara vid 21:45 men det är ju för att jag inte kan rutinerna riktigt ännu! Va hemma vid tio och då satte vi oss och tittade på vampire diaries som jag missade vid åtta. Sen blev det sängen.

Idag gick Fredrik upp som vanligt vid lite över sex och Leo följde med honom. Vid lite över sju kommer Leo och väcker mig och vi myser till klockan halv åtta i sängen. Sen gick vi upp och tittade lite på tv och myste ännu mer =)
Sen blev det lite frukost och sen gick vi till apoteket och hämtade ut Leos kortisonsalvor. En stark och en lite mildare. Så det ska vi hålla på att smörja med tills det är bra och sen fortsätta med miniderm 2 gånger om dagen!
Hoppas han blir bättre nu lille fisen!
Efter vi varit på apoteket handlade vi lite och sen hem. Vid lite i elva kom Fredrik hem för att ta en snabb dusch. Han lämnade även Leo på dagis vid kvart över elva. Vid halv åkte han och hans blivande chef iväg för att ha ett möte med högsta chefen. Han har sagt upp sig från Rs så från och med 1 Maj är han anställd på Jinert. Där jobbade han när vi träffades så är ju inget nytt för honom =) Han kommer ju i alla fall få bättre lön och övertidsersättning!

Om 5 minuter ska jag gå bort och jobba några timmar. Till klockan 19. Sen ska jag hem och mysa med familjen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0