ÅHHH!!!

Nu börjar jag bli riktigt trött på detta jävla tjatande om denna förbannade svininfluensan.. Är så trött på att bara höra ordet! Blir man sjuk så blir man!
Och det roligaste är ju att det är fler som dör och bli sjuka i den vanliga vinterinfluensan än av svininfluensan.
Jag och Fredrik tänker inte vaccinera oss. Även om Leo ligger i riskgruppen med tanke på att han har astma. Man får ju helt enkelt ringa till läkaren om man märker han bli så dålig. Många man prtar med och undrar om man ska gå ut en runda så säger dom bara att du kan komma till oss om ni inte är sjuka vill säga för jag vill inte gå ut med mitt barn för man kan bli smittad av svininfluensan då! Och när dom säger så har jag svårt att hålla mig för skratt! Ska man låsa in sig bara för det går en influensa? Aldrig att jag skulle göra det! Visst jag kanske inte skulle åka hem till någon om jga visste att dom hade det men jag tänker inte låta bli att gå ut!


Jaha och nu till något annat! Vi va och köpte en potta till Leo igår. Så den ville han sitta på innan och där satt han och läste bamse. Och han kissade på pottan =) Så duktig min stora kille. Ska potträna honom mer och mer nu så han kanske kan slippa blöjorna snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0