8 September 2009 - Rent och fint

Så nu är det rent och fint här igen. Vi har vikt tvätt, plockat undan, dammsugit och allt så nu är det rent igen. Åt även mat innan blev fisk, potatis och sås. Gick ner!

Ikväll blir det idol =)

Imorgon ska jag ut och springa den långa rundan. Måste ta igen 1½ vecka nu. Inte blivit något tränade för jag haft ont i ryggen. Men nu är det bättre så nu kör jag igång igen.

Torsdag blir det inget dagis för Leo. Vi ska träffa alla mammor från föräldrargruppen hemma hos Linnéa. Det har vi inte gjort sedan i Juni så det ska bli trevligt. Fast kommer nog komma lite tårar med tanke på att den gladaste, trevligaste och finaste mamman av dom inte finns mer =( Sara jag tänker på dig hela tiden.

Nästa fredag den 18/9 klockan 13:00 blir det begravning =( Kommer bli skit jobbigt. Men måste ju gå dit!

Nähe nu kom mina älsklingar in genom dörren. Dom hat varit ute och gått en runda med hunden!

Kommentarer
Postat av: mia

du är utmanad på min blogg..

2009-09-10 @ 09:16:34
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0