7 September 2009

I fredags kväll va vi och åt på hong kong. Leo lika populär som vanligt där =) Sen va vi i garaget och snackade lite med folket som va där sen blev det till att åka hem och sova. Somnade väl vid ca halv två.

Lördagen fick jag sova lite längre. Fredrik tog Leo när han vaknade vid sex och jag sov till nio. Åt lite frukost och sen åkte vi ut till Ormesberga. Sara, Adam och Emma kom också =) Så fick man gosa lite bebis =) På kvällen åkte vi till Markaryd. Va där en stund men det va sådant skit väder så vi åkte hem igen. Även denna kväll somnade vi vid halv två.

Leo sov till kvart över åtta igår på morgonen =) Vi steg upp och plockade lite och diskade. Fredrik steg upp vid nio. Vi åt lite frukost och sen åkte vi till morfar i Grimslöv. Åkte hem vid halv fem ungefär. Lagade lite mat opch sen gick vi och handlade sen blev det tvättning och titta på tv.

Idag har vi varit på bvc. Leo är nu 84 cm och väger 12,94 kg. Stor min gosse =) Ligger långt över normalstrecket =) Han är även väldigt tidig med pratet sa hon. Han säger väldigt många ord och sätter även ihop meningar och det är tidigt sa hon för att han bara är 15 månader.
Nu ska jag ställa mig och göra lite mat sen ska vi vila middag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0