30 September 2009

Jaha sista dagen på denna månad sen går vi in i Oktober. Anna fyller 4 år om 6 dagar och Kenny fyller 5 år om 9 dagar. Så blir lite födelsedagar att fira också.

Skrev inget igår kom jag på. Varför vet jag inte =)
Lämnade Leo på dagis vid halv nio. Sen satte jag mig och tittade på 2 avsnitt av ghost whisperer och sen gick jag och la mig i ett bad. Och gud så skönt det va!
Fredrik kom hem redan efter middag igår för dom andra han jobbar med skulle iväg och han hade inget att göra själv. Så han kom hem tidigare. Så han följde med till dagis när Leo skulle hämtas vid halv två. Det blev Leo glad för. Sen gick vi hem och packade lite saker till Leo som han skulle ha med sig till Ormesberga. Va där ute Leo gick runt och hjälpte Crister att plocka bort alla buskar och sommarblommor. Det tyckte Leo va super kul. Fredrik höll på att skruva med traktorn och det tyckte Leo också om för då får han ju sitta i den =)
Mia och Crister hade varit på mickis i Gemla i måndags så dom hade köpt en spis till Leo som han blev jätte glad för. Det va det första han gjorde när han kom hem det va att leka med den. Ska köpa bord och stolar till honom och lite tallrikar och sådant. Just nu får han ha en riktig kastrull och sina plasttallrikar att leka med. 
Det blev idol på kvällen och 1 avsnitt av 2½ men. Sen blev det sängen.

Idag vaknade Leo vid halv sju. Han fick lite välling sen myste vi lite i sängen men sen hade han inte tid att ligga där mer för han ville in på sitt rum och leka med spisen. 
Jag satte på tvn och satte på kanal 5. Vi tittar alltid på vakna med the voice på morgonen. Så bra!
Vid åtta åt vi lite fukost och sen va det bara att klä på oss och packa lite kläder till dagis. Har ju fått ta fram vinterkläderna nu! Skit kallt ute. 

Idag ska jag hitta på lite allt möjligt.
Först ska jag gå en runda med hunden, sen jogga en runda, hämta olja till utemöblerna av Folke. kanske olja dom om jag hinner. Men innan jag oljar möblerna (om jga nu orkar) ska jag ringa till körskolan!!! Nu måste jag ta mig i kragen och sätta igång. Måste ju ha mitt körkort någon gång!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0