25 September 2009

Idag steg vi upp vid sju. Leo åt en flaska välling och så satt vi i soffan och tittade på vakna med the voice. Sen åt vi en macka vid halv nio. Och vid kvart över nio gick vi in och la oss och sov till klockan halv tolv =O trodde aldrig Leo skulle sova så länge! Lagade lite spagetti och köpttfärssås. Blev väldigt gott och det tyckte Leo också. Sen gick vi ut. Va ute i ca 1½ timme. Nu ska jag duka fram lite mellanmål sen tror jag Leo skulle behöva lägga sig och vila. Tror jag ska låta honom få vila framför pettson och findus.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Ska i alla fall titta på idol vid 8. Funderar på om jag skulle skicka Fredrik in till stan för att hämta lite kinamat ikväll. Det hade varit gott. Bara ha en mysig hemma kväll.
Jaja vi får väl se hur det blir ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0