23 September 2009

Nu är vi vakna. Leo vaknade vid halv sju han fick en ny blöja och en flaska välling sen låg vi kvar i sängen till halv åtta. Leo sitter just nu och läser en bok. En av mina böcker. Han kan sitta och bläddra i mina böcker hur länge som helst. Tycker ju inte dom borde vara så roliga med tanke på att det inte är några bilder i den. Men men..

Efter jag skrivit klart här ska jag duka fram lite frukost. Sen ska vi klä på oss och sen ska Leo till dagis.
När han är på dagis ska jag passa på att gå med hunden och sedan ska jag diska lite.

Blev inget med stan igår för vi tvättade istället men ska ta det idag eller imorgon. Måste köpa vantar också.

Nähe nu vill Leo ha frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0