22 September 2009

Igår va vi i Ormesberga en runda. Leo lekte med kusinerna Anna & Erik. Väldigt roligt hade dom =) Vi åkte hem vid lite över sju. Stannade på ica och handlade. Sen hem och titta på Tinas matprogram på fyran! Sen blev det ett avsnitt av 2½ men sen blev det sängen.

Idag vaknade Leo vid halv sju. Han fick en torr blöja och en flaska välling sen låg vi kvar i sängen och gosade till tio över sju. Vi åt lite frukost vid åtta och se klädde vi på oss för att gå till dagis. Leo blev jätte glad när han kom in på dagis klädde av sig och gick in direkt. Hann inte vinka hejdå =) Jag ska hämta honom vid halv två igen =)

Jag fick precis post från A-kassan och vad glad jag blev =) Ansökningen gick igenom och jag ska få pengar vid nästa utbetalning. Men nu är ju frågan om dom räknar det som denna månad eller nästa? Tycker dom borde mena den 24 September annars får jag vänta tills den 22 Oktober! Men spelar ingen roll blev glad att det gick så fort. Med tanke på att när jag pratade med dom sa dom att det kunde ta 7-14 veckor innan ansökningen gick igenom men det tog bara ca 3½ vecka =)

I eftermiddag ska vi inte göra så mycket är ju så dåligt väder. Om vi hinner kanske vi åker in till stan. Måste lämna tillbaka mössan Leo fick av mamma. För den gick sönder första gången han använde den. Måste även köpa en tjockare jacka. Det har han ingen och det börjar ju bli rätt kallt ute.
Men innan vi åker (om vi nu gör det) så ska vi äta mat. Idag blir det kokt potatis, kokt lax, sås och grönsaker =) Mumma!

Jag har precis städat färdigt här så nu ska jag lägga mig och titta på ett avsnitt av ghost whisperer.

Kommentarer
Postat av: mia

ja, jag kände honom också innan, han var min lärare också. och tjejen är 20 som du säger. han skulle ju utan problem kunna vara hennes pappa.. :s

2009-09-22 @ 13:27:51
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0