21 September 2009

Jaha kanske ska uppdatera lite då.

I torsdags kom mamma, Sanna, Kenny och Cilla hit. Jag bjöd på våfflor och till kaffet blev det chokladmuffins med grädde och blåbär. Sanna stannade kvar och sov här.

På fredagen gick vi en runda på förmiddagen. Vid tolv gick jag bort till rottnegården och mötte Linnéa och dom andra. Åkte till tolgs kyrka och gick på saras begravning. Och fy vad jobbigt det va! Och så mycket folk. Begravningen tog ca 2 timmar och 15 minuter. Men det va så fint! Vid halv fyra tiden kom mamma och hämtade mig, Sanna, Leo, Ozzy och Tyson. Blev mys med mamma, Leo, Kenny och Cilla på kvällen med chips och godis.

På lördagen vaknade vi vid tjugo i sju för då ville inte Leo sova längre. Cilla va också vaken. Vid halv nio åkte vi till grimslöv för att ta ut pengar till marknaden. Sen hem och hämta alla ungar och gå ner till marknaden. Till Leo köpte jag en ballong, traktor med släp, rallybil och en stickad tröja. Till mig och Fredrik blev det bara lite marknadsgodis. Vid fem tiden kom Fredrik. Vi fikade lite och tittade på en film. Vid halv tio kom Simon till Vislanda och vi åkte till Alvesta för att glo på race. Vid tjugo över tolv åkte vi in till stan. Va där en stund men vid ett åkte vi hem.

Igår fick vi alla lite sovmorgon. Leo sov till halv åtta och Fredrik tog honom och gick upp. Jag låg kvar till halv nio. Vid tio åkte vi ut till Ormesberga för att hämta Adam vi körde honom till hans farmor och farfar och vi åkte sedan till Vegby utanför Moheda för att titta på traktor race och så hade dom lite uppvisning med cross. Väldigt roligt i alla fall =) Vid två åkte vi ut till Ormesberga och vid fyra åkte vi hem. Sen kom Ronny och Stenemo vi lagade tacos och åt sen kom även Robert och Maja. Vi tittade på film.

När vi körde till Moheda igår va det några puckon ute och red i samhället. Precis när vi skulle köra förbi fick hästarna damp... Varför ska man ut och rida i ett samhälle??? Som Fredrik sa håll er för fan till skogarna!!! Jävla nötter!

Idag på förmiddagen har vi städat lite här hemma. Ska bara diska sen är det rent och fint! Nu ska jag gå och lägga Leo så han får sova en stund!

Kommentarer
Postat av: mia

vi var också på traktor-racet igår =)

2009-09-21 @ 22:42:30
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: mia

såg inte er heller. =)

ja, det var otroligt mycket folk, jag hörde att det var 1 km kö ute på 126:an för att komma in.. hehe =)



Theo tyckte det var jättekul, både traktorerna och crossarna. han fick sitta i ett par traktorer och han sken som en sol hela han =) Eddie brydde sig inte så mycket, tittade lite då och då, och verkade mest undra varför det lät så högt.. =)

2009-09-22 @ 10:55:51
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0