16 September 2009

Jaha nu kanske jag har lite tid över för att uppdatera er om vad vi hittade på i helgen =)

I fredags åt vi lite när Fredrik kom hem från jobbet sen åkte vi till Grimslöv till min kära familj. Va där till lite över nio på kvällen sen vidare in till stan och pratade med en massa vänner =) Åkte hem vid elva.

I lördag steg vi upp vid halv åtta. Åt lite frukost och fixade här hemma. Fredrik åkte och jobbade en stund. Han va hemm igen vid fyra tiden. Under tiden han varit iväg hann vi laga mat och fixa lite med maten vi skulle ha med oss till kräftskivan och jag och Leo duschade. Vid halv fem va det bara till att börja göra sig klar för kvällen. Mina favorit jeans hade gått sönder så jag va skit arg!! Men jag provade ett par andra som jag hade innan jag väntade Leo men jag trodde inte jag skulle få på mig dom. Men det fick jag =) Sjukt glad blev jag. Va tvungen att ställa mig på vågen och kolla. Jag hade gått upp 5 kg under sommaren men nu på 4 veckor har jag gått ner dom + 2 kg. Så jag har alltså gått ner 7 kg på 4 veckor!! Fan va glad jag blev=)
Vid tjugo i sex va vi klara och körde till Fredriks föräldrar och lämnade Leo. Sen åkte vi till sandsjö till Hans och Karolina. Vi va nog ca 25 st och sjukt roligt hade vi. Jag, Sara och Anders vann musiktävlingen också =) Tvåa kom Fredrik och hans lag. Vid halv tre va det bara vi kvar och 1 par som skulle sova hoa Hans och Karolina så vi sa att dte va lika bra att gå hem. Men vi slapp gå för vi fick låna cyklar av Hans och Karolina. Så va hos Fredriks föräldrar vid tre tiden.

I söndags vaknade vi vid halv elva. Jag mådde skit! Jag brukar aldrig bli bakfull men det va jag hela jävla söndagen! Bläää! Blev kanske lite för mycket dricka =) Vid ett cyklade vi tillbaka cyklarna och hämtade bilen. Vid kvart i två åkte vi in till stan med Fredriks föräldrar (Fredrik ville inte köra bil ännu) för att möta upp Jenny, Andreas, Anna & Erik och gå och titta på högvakten. Hade varit häftigt att se det i Stockholm. Lite större där! Efter det va slut gick vi hem till Jenny och dom och fikade. Vid halv fem körde vi hem.
På kvällen kom Robert, Maja och Ronny. Åt pizza och tittade på film.

I måndags vaknade jag fortfarande helt seg! Men det gick över när vi kom ut. Va ute mest hela dagen!

Igår gjorde vi i inte så mycket. Lämnade Leo på dagis vid 8:30 sen va jag ute med hunden en runda. Sen städade jag lite här hemma. Hämtade Leo vid 14:30 då va vi ute nästan hela eftermiddagen. När Fredrik kom hem blev det att åka in till stan. Handlade fodrade gummistövlar till Leo. Och sen till citygross för att handla mat. Sen hem och titta på idol.

Idag lämnade jag Leo på dagis vid 8:30 sen gick jag med Ozzy. Sen gick jag och handlade och gick in en runda på bkomsteraffären. Så nu är handblomman till kistan till begravningen på fredag beställd. Kommer bli riktigt mycket folk i kyrkan på fredag! Usch vilken jobbig dag det kommer bli.

Imorgon när mamma slutat jobba kommer hon, Sanna, Kenny och Cilla hit. Jag ska bjuda dom på våfflor och sen stannar Sanna kvar här. Min älskade syster är så snäll så hon ska passa Leo under tiden jag är på begravning.

Så det va min vecka. Blev ganska mycket men aja =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0