Handlat

Ja nu har vi varit hemma i 1½ timme ungefär. Leo har varit super duktig. Först va vi på ett ställe jag inte kan nämna för allt är hemligt ännu =) Men jag är glad =)=) Sen ner till stan gick en snabb runda på stan. Typ 45 minuter =) Handlade lite till Leo. Kommer in bilder på allt sen. Sen körde vi upp till samarkand och åt på McDonalds se in på lindex Ann-Sofie handlade en skit mysig tröja. Sen bort till hm. Jag handlade ett par byxor till mig, en batman tröja till Kenny som han ska få i födelsedagspresent, 1 body till Leo och 2 par byxor till Leo. Sen körde vi hem.
När vi kom hem åt vi lite mellanmål och jag hamnade nu här men ska snart plocka undan lite här hemma.

Ikväll kommer Ronny hit blir väl att vi äter lite god mat och snacks och tittar på idol. Så mycket mer tror jag inte händer. Men jag är faktiskt sugen på att sitta hemma och mysa.

Imorgon åker vi till Vislanda till mamma och dom.

På söndag ska vi till Fredrik systerdotter som fyller 4.

Ska kasta in ett inlägg på allt jag handlat snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0