!!!

Åhh idag ska nog allt strula tror jag!!

Min mail har varit helt konstig hela veckan. Helt plötsligt i tisdags kom jag inte in med mitt lösenord så jag tryckte på glömt lösenord och fixade ett nytt. Idag kommer jag inte in med det och inte heller med det gamla. När jag trycker på glömt lösenord så står det bara att jag försökt för många gånger?? Fattar ingenting. Hittar inget jävla telfonnummer så jag kan ringa till dom heller! Ska jag behöva öppna en ny mail? Orka hålla på att krabba med alla kontakter jag hade på msn och så!
Jaja får väl se om jag kanske kan försöka fixa det i helgen!

Leo sover det har han gjort i snart 1 timme. Egentligen får han inte sova så mycket längre för då somnar han aldrig ikväll. Men idag är det fredag då gör det inget att han är uppe lite längre! Och det är ju Fredrik som får ta den smällen ikväll =)=) Va snäll jag är =) Han blir nog trött efter att ha lekt med Kenny & Cilla en stund =)

Nu ska jag börja förbereda maten!

Ha en toppen fredags kväll. Det ska jag försöka ha! Trots min otur idag!

Kommentarer
Postat av: Nicole - 18 år och ensamstående mamma till Thilian <3

om du har läst i aftonbladet så såtr det att hotmail har blivit hackad. så vissa lörsen har blivit tagna typ. :S

2009-10-10 @ 00:03:36
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0