26 Oktober 2009

Nu har jag inte hunnit med att skriva! Ska berätta lite kort om vad vi gjort

I fredags gjorde vi inte så mycket på dagen. På kvällen kom Sanna, Joel och Ronny! Vi åt tacos och tittade på idol. Väldigt gott och mysigt fram tills klockan tio då några jävla snorungar kastar massa grus på mina relativt nyputsade fönster. Jag öppnade balkongdörren och skrek lite fina ord på dom. Fredrik och Ronny sprang ut och försökte hitta dom. Tillslut fick dom syn på några killar utanför fritidsgården som såg lite nervösa ut och det visade sig lite senare att det va dom. Fredrik och Ronny jagade dom lite så dom va helt livrädda sen. Jag hade ju kunnat tänka mig at sådana här "busstreck" gör ju bara 9-10 åringar men det visade sig att dessa pojkar är 13-15!! Väldigt omoget!!
Men nu vet vi ju i alla fall vilka det är så ser jag dom nere på byn så ska dom få höra. Och dom ska få följa med och putsa mina fönster sen ska det tas ett snack med deras föräldrar!!

I lördags va vi ute i Ormesberga en runda. Åkte hem vid kvart i fyra. Duschade och gjorde oss klara för att åka till Nisse på kalkonmiddag! Och gud så gott det va! Efter blev det lite kaffe och pepparkakor och lite godis och annat gott! Vi åkte hem vid kvart i tio tiden. Åkte in till stan och mötte Simon där. Pratade en stund och åkte sedan hem.

Igår va vi i Vislanda hela dagen. När vi kom hem tittade vi på gossip girl och vem kan slå filip och fredrik.

Idag vaknade Leo vid kvart över sex Fredrik gjorde lite välling till honom och sen somnade Leo om. Jag vaknade av att det ringde på dörren, min tanke va " vem fan kommer så här tidigt?" När jag tittar på klockan så va den tio i tio =O=O Det va brevbäraren som hade ett paket som inte gick in i brevinkastet som ringde på dörren. Leo vaknade vid tio!
Jag har jätte ont i min hals idag igen!

Nu ska vi äte en sen lunch och sen ska vi gå ut en runda!
Ikväll är det tvätta som står på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0