22 Oktober 2009 - AJ!!!

Fy va jag känner mig dålig! Har nog ganska hög feber nu. Sitter fullt påklädd med raggsockar och tjock tröja och täcke ändå fryser jag. Sen efter en liten stund börjar jag svettas och få klä av mig och sen blir det kallt igen. Så har det hållt på hela eftermiddagen.
Ska ringa och höra med min kära sambo om han vill stanna till på apoteket och köpa ibumetin och nässpray! Har bara alvedon hemma och dom är skit!! Fattar inte varför vi köpt alvedon!! Kan nog va så att jag köpte dom när jag fick ryggskott sist för man får bara äta alvedon ihop med dom värktabletterna! Aja skitsamma hatar i alla fall alvedon! Ibumetin is the shit =)

Idag tänker jag inte laga någon mat tills Fredrik kommer hem! Det får han fixa sen! Orkar inte göra någonting! Leo är pigg och glad idag och hur busig som helst! Han vill då inte ligga jämte mig på soffan och titta på tv! Så jag har så snällt fått sitta på hans rum i 1 timme nu! Men vad gör man inte för dom små?

Nu ska jag ta Leo och lägga honom i sängen och hoppas på att han vlll vila en liten stund!

Kom på innan att jag har ju fått pengar idag =) Alltid något att glädjas åt!
Måste in till stan någon dag innan den 8 November. Ska köpa en fars dag present till Fredrik från Leo! Hmm undrar vad bara? Kanske har en aning!

Nähe vila va det!

Usch nu blev det varmt igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0