20 Oktober 2009

Idag vakande Leo vid kvart över åtta. Jag steg upp redan vid åtta. Jag ringde till dagis och sa att han inte kommer idag! Ännu har han ingen feber. Så har han inte någon feber ikväll heller så får han gå till dagis imorgon!

Jag har precis rensat bland Leos leksaker och kläder. Tagit bort alla leksaker han inte använder. Och så rensade jag ut en massa 80 och lite 86 kläder. 80 kläderna skulle jag rensat bort för typ 6 månader sedan men jag har inte tänkt på det! Men nu är det gjort och så fick jag ihop så den nedersta lådan i byrån blev ledig så Leo har nu alla sina bondgårdsdjur, puzzel, böcker och lite annat smått.

Idag står det inte så mycket på schemat =) Mysa och ta det lugnt =)

Nu ska jag göra en fruktsallad som vi ska mysa med till Pettson & Findus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0