19 Oktober 2009

Igår köpte vi lite gott som vi åt till gossip girl och vem kan slå Filip och Fredrik. Jag tittade aldrig klar på vem kan slå Filip och Fredrik Hade typ 20 minuter kvar men jag orkade inte hålla ögonen öppna så jag kröp ner i sängen istället.

Idag sov Leo till klockan tio över åtta =O Vad har hänt med honom? Han har ju aldrig sovit så länge innan! Fast jag ska inte klaga för det är rätt skönt!
Nu ska vi göra oss klara för att gå till vårdcentralen Leo har tid där vid 10:15. Han håller sig för örat och skriker lite då och då har han gjort nu på morgonen och så är han helt kletig i ögonen så en doktor ska få titta på honom!

När vi kommer tillbaka blir det lite fruktmys i soffan och jag ska titta klart på vem kan slå Filip och Fredrik.

Annars idag händer det inte så mycket. Ska gå med Ozzy sen och så ska vi gå och handla lite saker hos Folke. Ikväll ska vi tvätta =( Inget roligt men tyvärr ett måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0