15 Oktober 2009

Kom precis hem från Ormesberga! Leo har lekt med farmor och farfar en stund och Fredrik har fixat så att vinterdäcken är nu på bilen!
Nu blir det till att packa en massa. Har inte gjort det ännu. Börjar känna mig en aning stressad! Som vanligt när vi ska iväg någonstas så stressar jag upp mig.

Jag va på arbetsförmedlingen innan idag. Gick väl bra. Inget roligt att sitta där och lyssna på en massa man redan vet! Men nu har jag i alla fall sökt 3 jobb till! Så va väl fan om jag inte kan få ett snart!!

Leos klippning gick faktiskt bättre än vad jag väntat mig! Bilder på det får ni nog vänta med tills på måndag! Fan nu kom jag på att jag måste lägga in en massa bilder på usb minnet så jag kan tömma kameran!! Fan ännu stressigare!

Nu hinner jag inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0