13 Oktober 2009

Igår lagade Fredrik mat. Blev potatis och torsk i ugnen med sås. Gott! Kan fortfarande inte fatta att jag säger att fisk är gott =) Fast ändå rätt bra att jag lärt mig att äta det. vid 19:00 började vi tvätta. Sen gick jag med hunden och så blev det affären en runda också. Sen satt vi framför tvn till klockan 21:55 då jag gick ner och hämtade all våran tvätt. Blev 4 maskiner..

Idag vaknade Leo vid kvart över sex. Bara att stiga upp och se glad ut. Men idag är jag rätt pigg ändå!
Lämnade Leo på dagis vid 8:30 sen gick jag en runda med Ozzy. Nu har jag precis varit på biblioteket och lånat 3 nya böcker. Usch va kallt det är ute idag! Måste verkligen ner i källaren och rota fram min vinterjacka. Räcker inte med en tjock tröja och fleece längre!
Vid 13:30 ska jag hämta Leo och vid 15:00 ska vi tvätta igen! Hann inte tvätta inne klänningen till dopklänningen. Och finns bara tvättid på fredag mellan 11:00-15:00 och det blir inte bra för då hinner den knappt torka tills vi ska åka vid senast halv fyra tiden.

Bara 3 dagar kvar tills vi åker upp till Stockholm =)

Nu ska jag krypa ner i soffan under filten med en kopp kaffe och en bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0