Svar till Mia

mia om 18 November 2009:  vet du om det var svininfluensan ni hade?
Tycker ni borde fått ta prover på det..

Skönt att ni kan gå ut imorgon :)


Svar:
Nej vi vet inte till 100% att det va det men tror nästan det själv för så sjuk som jag var förra veckan har jag aldrig varit! Och har fortfarande en sådan satans värk i kroppen!
Ja jag tycker med vi kunde fått ta prover så man visste vilket men det fick vi inte. Dom ville inte riskera att vi skulle smitta massa folk. Vi va välkomna om vi fick svåra symtom typ svårt att andas och så annars skulle vi bara hålla oss inne!

Men nu ska det va över =)

Kommentarer
Postat av: Mia

okej :)



Jag var sjuk för ett tag sen. I sammanlagt 12 dagar. Jag brukar aldrig ha den vanliga influensan, det enda jag blir sjuk i är magsjukan som går över på en natt eller två. Så att vara sjuk i hela 12 dagar var lite konstigt. Misstänker att det också var svininfluensan faktiskt.. Hade 8 av 9 symptom. :/

2009-11-19 @ 22:12:06
URL: http://miakurtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0