26 November 2009

Igår så gjorde vi inte så mycket. Jag lagade mat när Fredrik om hem sen busade vi med Leo och sen tittade vi på desperate houswifes. Tog hem hela säsong 5 men ska önska mig den i julklapp också. Har ju dom andra säsongerna och då vill jag även ha denna! Vi tittade i alla fall på 3 avsnitt! Jag älskar den serien och gossip girl. Vi nio tittade vi på oskyldigt dömd och sen blev det sängen!

Idag vaknade Leo vid tio över sju men vi låg kvar i sängen till tjugo i åtta! Vid halv nio lämnade jag honom på dagis. Varit nere i källaren och hämtat upp alla adventssaker och en tom flyttlåda. Så nu har jag plockat ner alla Leos 86 kläder! Upptäckte när jag plockade i alla 92 att jag måste handla lite kläder till honom! Får bli i ullared!
Satt även och kollade runt på mammas 40 års present! Kan tyvärr inte skriva här vad det är för hopn läser ju här =) Men hoppas hon kommer bli överlycklig. Hon fyller ju 40 i Februari. Så det blir en lite större grej =) Många stora födelsedagar nästa år! Mamma i februari blir 40, kusin Nina i april blir 20, Sanna i april blir 18 och Peter i juli blir 50. Sen har vi ju kusin Jessica och hennes man i oktober som fyller lite halvjämt dom blir 35. Mycket nästa år =)

Idag ska jag inte göra så mycket ska umgås med en kompis hela dagen tills vi ska hämta våra barn som går på samma dagis på samma avdelning =) Vi ska ta hundarna och gå en sväng nu sen blir det nog att äta lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0