23 November 2009

Jaha och så va det en ny vecka! Tiden bara springer iväg!

Igår fyllde jag 22 det firades med en hel hög människor =) Det va mamma, Peter, Sanna, Joel, Kenny, Cilla, Morfar, Siv, Ronny, Nisse, Mia och Crister! Så vi va 12 vuxna och 3 barn i våran lilla trea =) Men det gick bra! Jag lagade köttfärsbulgur med bröd och sallad till. Till efterrätt blev det tårta, glass och chokladmuffins. Fick fina presenter. En massa blommor, godis, 1300 på presentkort på stdium för att kunna handla mig en jacka =) och så fick jag en symaskin =) Gud va glad jag blev =)=) Så ikväll ska det sys gardiner =)

Idag vakande Leo vid halv sju. Steg upp och åt frukost och sen har vi lekt hela förmiddagen! Vi åt lunch (rester från igår) vid tolv och Leo somnade direkt efter. Nu ska jag sätta på en film. Kommer inte ihåg om jag sett den innan! Isprinsessan heter den! När Leo vaknar ska vi gå ut en runda om det inte regnar för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0