21 November 2009

Hade svårt för att somna i torsdags men tillslut somnade jag och Leo va snäll och sov till klockan halv åtta.
Anno kom upp hit vid halv två. Vid två kom Mia och Crister och hämtade Leo. Anno och jag gick bort till Putte och Jessica dit kom även Janni och Jannica va redan där. Pratade en stund med dom sen hoppade vi in i bilen och åkte till älmhult. Började resan med ikea. Hittade lite små skit som vanligt när man är på ikea.. Men inte det jag skulle ha. Efter det åkte vi bort till tatueraren och pratade med honom. Efter det blev det systemet en runda. Handlade lite inför kvällen!
Ja gud va vi skrattade på denna resa =) Janni släppte av Jannica hos Putte och Jessica. Sen körde vi bort till Anno där jag och Anno hoppade av. Väntade på att mamma och dom skulle komma hem så jag kunde komma åt mina kläder.
Sminkade klädde på mig och drack lite. Vidare hem till Anno och sedan ner till Ewas. Va inte så jätte mycket folk helt lagom. Vid två hamnade jag med Rasmus och någon kille. Slutade med att vi stod utanför Robin och snackade skit i en timme =) Sen hem och byta kläderför att sen hoppa in i Simons lastbil och åka med honom! Va nog social i ca 1½ timme innan jag somnade och sov 2 timmar. Vaknade och pratade lite skit med Simon och sen somnade jag lite till och från till vi va färdiga vid halv elva! Så har sovit ca 3½ timme så lite trött är jag nu!

Ska snart gå upp till Anno och hämta alla mina saker och sen ska jag gå till affären och köpa cola sen ska mamma köra hem mig eller ja jag ska köra hem =) Drack ju inte någonting sen igår. Mådde bara illa av att dricka så det blev bara 5 cider! När jag kommer hem ska jag ställa mig i en dusch och sen krypa ner i sängen och sova 2 timmar!

Nähe nu ska jag vara lite social mot mina små syskon som vill leka =)

IMORGON FYLLER JAG ÅR  =) Undrar vad man får för fint?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0