11 November 2009

Igår gjorde vi inte så mycket. När Fredrik kom hem gick vi en liten runda och sen lagade jag mat.
Kvällen blev till att bada först Leo och sen klippa klorna och bada hunden. Så nu fäller han ännu mer men hoppas på att detta kan hjälpa lite.
Vi tittade på 2½ men och kom i säng vid lite i tio.

Leo har hållit på och hosta som tusan hela natten. Han fick inhalera lite och så fick han lite hostmedicin och nässpray så blev det lite bättre.

Idag steg vi upp vid halv åtta. Vi gick direkt ner till tvättstugan för att slänga igång två maskiner med tvätt.
När vi kom upp åt vi lite frukost och gjorde oss klara för att gå till dagis. Jag frågade dom där om dom tyckte jag skulle hålla Leo hemma men dom sa bara att lite hosta är ju ingen fara. För han är ju precis som vanligt annars bara att han hostar och han har ingen feber. Så han är på dagis nu.
Vid halv elva gick jag ner i tvättstugan och hämtade upp all torr tvätt. Sen gick jag bort till banken och fixade lite.
Ochj nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra. jag har redan plockat undan och dammsugit. Gått en rask promenad med hunden har jag också redan gjort. Hmm, får väl kanske ställa mig och diska då. Elller först ska jag kolla om det kommit ut några nya jobb man kan söka!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0