8 Maj 2009

Pratade nyss med mamma i telefonen i 23 minuter =) Under tiden jag pratade med henne vek jag tvätt och plockade undan lite. Nu landade jag här en liten snabbis innan det blir till att gå och diska. Leo han sover middag just nu. När han vaknat och ätit middag ska vi gå ut en runda.
Ikväll vet jag inte vad vi ska göra riktigt. Ronny va här igår och han pratade om att vi skulle till Nina men jag vet inte för sen innan han skulle hem så sa han att vi skulle ut och äta ikväll.. Det återstår att se vad som händer.

Imorgon ska jag ta med mig all våran tvätt ut till Ormesberga och tvätta. Har varit helt fullbokat här denna veckan men vi fick lov att låna Mia & Cristers tvättmaskin. Hoppas det är fint väder så man kan hänga ut det också. Vid fyra imorgon ska vi in till stan till Fredriks systers familj. Andreas fyller 35 så vi ska fira honom lite snabbt. Efter det drar vi till Kalmar =)
På Söndag bli det till att åka till Vislanda till mamma och dom.

Nu ska jag diska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0