28 Maj 2009

Igår städade, diskade och tvättade jag så nu ser det fint ut här igen. Lite disk bara men det lilla ska jag ta tag i sen. Ronny va här en liten runda igår också. Fredrik va och hämtade hem Ozzy igår kväll =) Så nu är hela familjen samlad igen.

Idag vaknade Leo vid halv nio och då gick vi upp. Busade jätte mycket och sen vid halv tio ville Leo ha frukost. Han åt gröt och macka och jag tog en macka. Han somnade för 20 minuter sedan.
Det blåser hur mycket som helst idag också.. Om det är fint väder när Leo vaknat och vi ätit lunch så ska vi gå ut en runda.

Imorgon blir det begravning =( Fick låna en vit kjol av Jenny och ska nu försöka rota fram något ljust fint att ha på mig på överkroppen. Några vita skor har jag inte men jag har ett par som passar perfekt till kjolen.

11 dagar kvar tills jag och Fredrik har varit tillsammans i 2 år
16 dagar kvar till Leo blir 1 och hans 1 års kalas

Oj nu fick jag nästan lite panik. 16 dagar kvar! Måste börja baka och fixa! Ska ta och göra det i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0