19 Maj 2009 - Tvätt

Fredrik kom hem vid kvart över fyra då gick vi hela familjen ut en runda. Gick upp till skogen så Ozzy fick springa va sig! Det tyckte han om =) Nu har vi hunnit äta lite. Potatis, torsk och spenat. Inte min favorit mat direkt men Fredrik tycker om det så jag fick offra mig. Men mycket citron på så går det ner =) Fredrik och Leo åkte ut till Ormesberga en runda skulle hämta något. Och lämna inbjudningarna till Mia och Crister. Så nu har vi fått ut alla inbjudningar. Nu är det bara och vänta och se hur många som anmäler sig.
Jag ska snart gå ner i tvättstugan och sen ska jag diska lite. Sen blir det till att plocka undan lite. Fredrik och Leo kommer väl om en timme igen dom skulle inte vara borta så länge.

Skulle verkligen vilja ha en ny design. Någon som är duktig får gärna säga till. Kan nämligen inte själv =) Men om det är någon duktig som är villig att ge sig på att designa min blogg så bara säg till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0