18 Maj 2009 - hemma

Ja nu har vi varit hos läkaren. Leo har kraftig öroninflammation på vänster sida och början på höger sida han har även kraftig ögoninflammation på båda ögonen och så har han halsfluss.. Han hade även vätska i höger öga som vi ska kolla upp när Leo ska till bvc den 17/6 det kan vara så att det är förkylningen som gör att det är vätska i örat men om det fortfarande är kvar i Juni får han kanske opereras =( Stackars min lilla älskling. Han va så snäll hos doktorn. Sa int ett ljud. Nu ligger han och små gnäller här jämte mig i soffan. Han är skit varm. Tycker så synd om honom. Han ska i alla fall äta kåvepenin, molipect, flytande ipren och ventoline nu i en vecka. Hoppas han snart blir bättre!

Snart kommer Fredrik och då ska jag laga mat. Är skit hungrig. Men kan inte börja med maten för Leo vill inte ligga själv. Och vad gör man inte för sitt barn. Hellre att han är nöjd och jag är hungrig. Jag klarar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0