14 Maj 2009

Idag va det till att stiga upp vid tio i sex för då ville Leo inte sova mer. Jag steg också upp då för jag skulle hinna träffa Fredrik lite innan han åkte till jobbet. Träffar ju inte honom mer idag =( Vi ska ju till Vislanda vid middag. Ronny hämtar oss och vi ska göra lite ärenden inne i stan sen blir det att åka till Vislanda.

Imorgon ska jag umgås med min älskade kusin =)

Igår skrev jag färdigt alla inbjudnigskort. Så ska skicka dom idag. Har även skrivit några mail. Har bjudit 68 stycken =) Men alla kommer ju inte det vet jag redan nu. Några ska ju ha barn runt den tiden så kanske inte är så sugna att gå. Särskilt inte Jessica och Joel som bor i Sthlm.
Kalaset blir i alla fall i Vislanda. Lokalen kostar 200. Inte så farligt =) Och en perfekt plats för barnen =) Vi ska va på Vislandas dagis. Skulle ju inte kunna bli bättre för barnen! Hoppas det är fint väder den dagen så dom kan vara ute.
Så nästa vecka blir det till att börja baka allt. Dom jag har bjudit har till den 5/6 på sig att bestämma om dom kommer. Och den 7/6 och vi in och handlar allt. Det som behövs för att duka och till tårtorna och så =)

Mette har redan svarat att hon kommer =) Så roligt.

Igår va vi i Ormesberga. Leo gick jätte mycket där. Han är så duktig. Går hela tiden nu=)

Nu ska jag byta blöja på min son sen packa färdigt sen ska vi gå och lägga oss en stund till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0