9 Mars 2009

Jaha helgen har gått snabbt!

I lördags åkte vi till ikea vid lite över nio. Handlade 3 st 50*70 ramar och 1 st 40*50 ram sen handlade vi en hylla att ha på toan och en sil =) Sen vidare hem till mamma. Prata lite och dricka lite kaffe. Sen vid halv ett åkte vi till affären och sen vidare till Birgit och Göte. Där fick vi god mat och tårta. Va hemma vid lite över fyra. In i duschen och göra sig klar för kvällen. Vid lite över fem va vi borta hos Tessan. Där va även Rebecka och Kalle. Vi åt lite pizza för Tessan visste nämligen att det skulle serveras ärtsoppa på kalaset !!!! Sen vid lite i sex gick vi bort till Tessans mamma och pappa där va det ännu mer jobbakompisar till Fredrik. Satt där till tjugo över sex ungefär sen stack vi till rottnegården där kalaset skulle va. Vid lite över sju kom Mia & Crister och hämtade Leo. Kvällen va riktigt rolig. Men som sagt jag och Tessan va ju dom yngsta nästan =) Dom som serverade va yngre. Men roligt hade vi i alla fall. Kom i säng vid lite över tre..

På söndagen klev jag upp ur sängen vid nio. Trött som ett as och hade huvudvärk. Men va tvungen att städa och laga lite mat till klockan tolv. Fixade även ena fotot. Mia & Crister kom med Leo & Ozzy vid lite över tolv. Hon fick tavlan med Leo och blev jätte glad =) Vi åt vildsvinsstek, potatis, sås och grönsaker. Väldigt gott. Dom åkte vid halv två. Och vid två kom Ronny. Leo lekte en liten stund med honom sen somnade han och sov till kvart i fem. Han sov i mer än två timmar :O Det brukar han aldrig göra =) Vi tittade på en skit dålig film sen åkte vi in till stan en lite runda. Åt lite och sen ner till garaget och säga hej till Anton och Emil som va där och fixade.. Sen hem och tittade på wipeout =) Såg riktigt roligt ut. Men nog inte så lätt! Sen blev det sängen.

Idag vaknade Leo vid sex. Han steg upp med pappa och åt gröt. Sen steg jag upp vid kvart i sju. Fredrik åkte till jobbet och jag tittade på "Falla vackert" Skit film! Leo sov mellan åtta och nio. Så vid kvart över nio åt vi frukost. Yoggi och macka. Nu sitter han på golvet och leker med sin leksaker. Jag tänkte jag skulle slänga på ett avsnitt av prison berak. Har ju inte tittat på det på hela helgen! Annars idag händer det nog inte så mycket. Ska nog in till stan en liten snabb runda och lämna bilbarnstolen och gå förbi house of pain och se vad min tatuering ska kosta.

Ikväll blir det till att plocka lite här och diska och tvätta.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0