31 Mars 2009

Lite om vad som hänt i helgen:

I fredags åkte vi in till stan så fort Fredrik kom hem. Handlade mat och massa andra nödvändiga grejor. Sen körde vi hem och lagade tacos =) Tittade på en skit bra film. Kommer inte ihåg vad den heter men bra va den i alla fall.

I lördags åkte vi först till family house och där fick Leo en massa fina kläder av sin pappa. Och sen till elgiganten för att lämna in micron. Vi fick ett tillgodokvitto så vi tänkte gå in och hämta en ny micro på en gång. Men hittade ingen som vi ville ha. Det va rätt utplockat så ska åka dit i slutet på denna vecka. Vi har ju vår gamla micro. Men den tar sådan tid typ två minuter att värma lite välling. Så det mesta görs på spisen. Efter elgiganten åkte vi till Vislanda hem till Birgit & Göte. Göte fyllde 75 så dom bjöd på massa god mat och efterrätt. Tyvärr kunde inte min mamma, Kenny & Cilla följa med för Kenny va sjuk! Men vi åkte hem till dom efter vi ätit hemma hos Birgit & Göte. Så mätt som jag va när vi åkte ifrån dom va längesedan jag va! Åkte hem runt nio på kvällen. Åkte förbi garaget och tittade vad grabbarna höll på med. Vid tio åkte vi hem. Vi gick och la oss direkt va så trött.

I söndags åkte vi först till Ormerberga. Fredrik höll på att fixa och dona. Jag passade på att vara ute i det fina vädret. Sen blev det fika med Mia, Crister och Sonja. Sen vid fyra ungefär åkte vi mot Vislanda. Vid kvart över fem gick jag bort till Linda som hade Me&I party. Tänk om man hade varit rik då hade jag köpt ännu mer. Köpte i alla fall 2 t-shirtar och ett par byxor. Efter det gick jag in till Wictoria och tog en cigg med henne. Snackade en liten stund sen gick jag hem till mamma. Vi gjorde våfflor. Vi åkte hem vid nio. Så när vi kom hem blev det en flaska välling för Leo och sängen direkt. Och efter han somnat va det våran tur att lägga oss!

Igår va jag inne i stan med Wictoria. Väldigt trevligt =) Gick nere på stan en runda. Sen upp till family house där Leo fick ännu mer fina kläder. Sen gick vi bort till baby&kids. Där va vi en bra stund. Pratade med Olle om vagnar. Så nu har jag hittat min vagn =) En Akta graco - trekko. Kostade bara 2495. Så den ska inhandlas nästa månad =) Fredrik tyckte också den va väldigt fin. Det bästa med den är ju att när nästa barn kommer ska jag köpa en akta graco babyskydd för den passar i vagnen. Det är bara att klicka dit den. Tittade även på en resesäng som ska inhandlas nästa månad. Aja efter vi varit där en bra stund gick vi upp till Maxi. Vi gick in på maxi och handlade dricka. Sen gick vi ner mot busshållsplatsen. Wictoria åkte hem och jag gick in på stadium för att titta på skor till mig. Men hittade inga jag ville ha. Sen gick jag där och kollade lite. Vid halv sex kom Fredrik. Vi gick in på Maxi och handlade lite grönsaker och en massa frukt. Sen hem och börja tvätta. Jimmy kom också =) Leo älskar verkligen honom =)

Idag blir det att inte göra så mycket. Ska städa lite och även gå ut en runda. Men inget skönt väder ute. Grått och blåsigt! Idag vaknade Leo vid kvart över åtta =) Va skönt att få sova länge!

Imorgon blir det först sångstunden vid 9:30 sen hem vid tolv och bara gå ut med hunden. Vid klockan 13:00 ska vi vara på caféboden. Ska träffa mammorna från föräldrargruppen och fika med dom. Ska bli trevligt!

Resten av veckan vet jag inte redigt vad vi ska göra. På söndag ska vi till Leos lekland med mamma och dom. Sanna ska sova hos oss på söndag. Hon ska följa med när jag ska tatuera mig på måndag!

Oj det blev långt =) Bäst jag slutar nu =)

Kommer ett inlägg sen på alla kläder och på vagnen.

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0