26 Mars 2009

Idag är jag trött. Somnade vid tolv igår. Brukar aldrig somna så sent men va helt omöjligt att somna. Men man fick ju så snällt stiga upp vid kvart i sju när Leo ville upp.
Han sover igen och jag funderar på att göra lite frukost! Är skit hungrig.
Idag vet jag inte vad vi ska göra. Vill in till stan men får mina pengar imorgon. Jag har ju pengar men inte så mycket så då vill jag inte åka in. Får göra det imorgon istället.

Någon som vet hur Leos lekland har öppet på helgerna?

Satt och läste flashback eller vad det heter. Fy fan vilka vidriga människor som sitter där och skriver. Dom kan ju fan inte ha något liv. Jag ser ju hellre unga mammor en äldre. Yngre mammor har ju mer ork. Och jobb och utbildning kan man ju få senare! Aja orkar inte ens tänka på det utan att bli arg! Jävla töntar!

Nu ska jag äta lite frukost sen får jag se vad vi hittar på!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

leos lekland är väl öppet mellan 10-18 tror jag ..

2009-03-26 @ 09:35:01
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0