26 Mars 2009 - Seg

Riktigt seg är jag idag! Som tur är så har vi ingen tvättid idag. Tvättade igår istället så ikväll ska jag gå och lägga mig direkt efter sveriges värsta bilförare!

Ska snart försöka få tag på Lena Andersson på posten! Jag hatar posten! Fick mina kort innan som jag beställde tidigare i veckan. Och paketen va så stora så dom gick inte i lite lätt genom dörren. Va tror ni puckot till brevbärare gör då? Jo trycker ner paketen i dörren! Jävla idiot. Tänkte att det nog inte va så farligt tills jag öppnade och såg hur knöliga fodralen till korten va. Öppnar och titta på korten som är helt vikta och knöliga! Det här ska dom jävlar få betala. Så blir för mig att beställa nya kort igen! Jävla posten! Om det inte går in genom dörren så ska dom ju skriva en lapp om att paketen ligger nere på ica! Men det är inte första gången dom gör så här. En gång kom grannen och ringade på efter vi kommit hem från stan en dag. Ja då hade det legat ett paket utanför dörren så hon hade tagit in det till sig så länge så ingen skulle ta det! Jätte snäll liten tanta =) Men va fan tänker posten med? Jävla puckon. Åhh blir så arg på dom.

Över till något roligare =) Med posten fick jag även min dekleration. Den ska jag skicka in ikväll på internet så jag får pengar till sommaren. 2565 kronor ska jag få tillbaka =) Gud va glad jag blev. Förra året fick jag ju betala 783 kronor och detta året får man tillbaka =) Och så mycket pengar! Lagom till semestern =)

Fick även brev från Cecilia (tjejen jag brevväxlar med från norrköping). En släkting till henne bor i Lammhult. Det är ju inte långt ifrån Rottne så i sommar ska vi träffas =) Gud så roligt det ska bli!

Nu ska jag ringa till Lena och prata med henne om att nu får det va stopp med hur dom delar ut posten i Rottne.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Idioter till brevbärare, men hur har du träffat hon Cecilia? Har jag undrat länge men inte frågat ännu :) Puss älskar dig <3

2009-03-26 @ 15:17:56
URL: http://franmyratillelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0