25 Mars 2009

Nu börjar må rätt bra faktiskt. Men inte helt okej ändå. Leo är hur pigg som helst =) Fredrik mår inte bra idag men han skulle jobba ändå. Han smittar ju ingen med tanke på att han jobbar själv denna veckan.
Jag och Leo ska äta lunch nu. Sen ska vi gå en runda med hunden. Och gå till affären och handla. Ska köpa lite fika och ta med kaffe så ska vi gå bort till Fredrik och fika =)
Ska bli skönt att få komma ut! Har inte varit ute sen i söndags! Börjar känna mig rätt instängd. Men nu ska ju jag och Leo inte smitta längre så nu är det fritt fram att gå ut =)
Jätte fint väder ute. Solen skiner. Synd bara att det är snö ute =( Hoppas den försvinner snart! Vill ha vår och värme =)
Ska beställa hem lite saker från cdon idag. Tror jag ska börja kolla på the oc. Har ju bara 3 avsnitt kvar på prison break säsong 4. Så får väl börja titta på en ny serie. The oc har jag ju sett säsong 1 & 2 av men kommer inte ihåg så mycket. Igår beställde jag "lite" kort. Bara 336 stycken. Men visst 100 va kopior. Men ändå 236 kort =) Kostade bara 168 kronor eller något! Skit billigt. Och så hade vi ju 100 kort gratis.

Nu ska vi äta lite sen gå ut!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0