24 Mars 2009

Idag mår Leo mycket bättre. Men det gör inte jag! Självklart åkte ju jag på magsjukan igår! Bläää...
Vaknade idag på morgonen och mådde fortfarande illa och gör ännu!
Blev ju inte bättre när man tittar ut genom fönstret och ser all snö som kommit =( Trodde ju verkligen att våren va här nu!
Men även om jag va sjuk igår klarade jag ta hand om min son. Och jag dammsög, lagade mat och tvättade =)
Fredrik tyckte jag va jätte duktig =) Han ville att jag skulle gå och lägga mig så kunde han göra allt. Men jag mår bara ännu mer illa av att ligga i sängen och tycka synd om mig själv!
Så imorgon blir det ingen sångstund. Man ska ju vänta 48 timmar efter sista kräktillfället innan man går ut! Så vi får ta det nästa vecka. Ska ringa till Linnéa och säga till henne så hon vet det!

Annars idag ska vi inte göra så mycket! Blir till att sitta inne. Vill ju inte gå ut och sprida smittan vidare. Så Fredrik får gå ut med Ozzy på lunchen och sen när han kommer hem!

Igår tvättade jag upp tre maskiner med kläder till Leo. Har ju fått en massa av mamma som Kenny har haft. Och Leo kan ju inte ha 80 längre så jag tvättade alla 86. Nu ska jag bara plocka undan allt 80 och lägga in allt 86. Får göra det i eftermiddag.

Igår kom kläderna jag beställde från ellos.
en tröja, ett par byxor, en t-shirt och två par shorts till Leo. Och en jacka till mig. Den satt skit bra =) Blev skit glad att den passade så jag slapp skicka tillbaka och krabba!

Ställde mig på vågen innan. Blev super glad. På tre veckor har jag gått ner 4,5 kg =)=)=) Så det är på väg nerät. Sakta men säkert!

Nu ska jag sätta mig och läsa lite bloggar inan jag ska busa lite med Leo!

Ha det bra!





Leo går med sin lära gåvagn.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Smitta av din ork att ut och gå till mig då <3

Har tappat lusten till det helt och hållet :P





Älskar dig <3

2009-03-24 @ 11:11:41
URL: http://franmyratillelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0