19 Mars 2009

Igår va vi på sångstunden. Gick jätte bra. Leo satt som ett ljus i mitt knä i en halvtimnme och tittade på dom andra barnen. Sen fikade vi lite och barnen fick leka. Vi gick vid tjugo över elva. Det får bli fler gånger.
Efter sångstunden gick jag hem och hämtade hunden och så gick vi en lång runda i det fina vädret.
Sen hem och åt lite lunch.
På kvällen gjorde vi pannkakor. Det tyckte Leo va gott =)
Sen tittade vi på filmen sex drive. Skit rolig =)
Vid åtta blev det rent hus som gick på tv 4. Usch att man kan ha det så snuskigt hemma hos sig.Vi tycker vi har det skitigt ibland men det är ju rent här när man tittar på rent hus =)

Idag blir det till att vara ute =) Är så fint väder. Efter Leo har sovit en stund och ätit frukost ska vi gå till lekplatsen och gunga =) Det är roligt tycker han.
Vi har gått och blivit jätte förkylda också. Men man ska ju vara ute i friska luften även om man är sjuk.
Vid klockan 6 ikväll ska jag möta Tessan utanför g&b så ska vi gå en lång runda.
När vi kommer hem igen ska jag tvätta.
Och vid åtta är det sveriges värsta bilförare på tv4. Så det ska jag titta på.
Efter tvätten är färdig vid ungefär kvart i tio så blir det sängen.

Pratar med Sabina på msn. Och vi ska försöka ses när vi blivit friska =) Va ett tag sedan vi träffades nu så det ska bli trevligt.. Träffa lilla Elvira =)

Nu ska jag söva min son!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ajjemen den 29 mars kl 17.30

2009-03-19 @ 18:30:55
URL: http://mamma0607.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0