10 Mars 2009

Idag mår jag ingen bra. Har sådan satans huvuvärk. Så det blev ingen tandläkare för mig idag! Får boka om den tills en annan dag. Leo har varit jätte grinig idag. Inte så konstigt när alla tänder ska komma samtidigt. Men självklart ska han ju va extra grinig när jag inte mår bra. Men men. Snart kommer Fredrik och då ska han få ta Leo och jag ska gå en lång runda med hunden. Även om det regnar!

Idag gjorde jag spagetti och köttfärssås till mig och Fredrik till middag och Leo fick Spagetti och köttfärsröra. Ungefär samma sak som köttfärssås fast det är inte stek utan man kokar det hela tiden. Barn ska ju helst inte äta stekt mat! Så därför kokar jag allt till Leo. Även kött. Och idag åt han med glädje =) Så kanske han kan börja äta våran mat vi gör =)

Nu ska jag ta min griniga söta son och försöka söva honom.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Saknar dig <3

2009-03-10 @ 20:41:57
URL: http://franmyratillelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0